2010. október 26., kedd

s i c k .

Beteg vagyok. Annyira szar. Itthon döglök és semmit nem csinálok, olyan unalmas. ://
Semmi kedvem nincs még élni sem. Hulla vagyok.

Volt már olyan eset a világon, hogy valaki abba halt bele, hogy egyedül volt otthon és unatkozott ? Mert ha nem, akkor ezek szerint én leszek az első. xd De fogyatékos vagyok, istenem.. :D

Annyira szeretnék kézizni.. megint.. *-* Pénteken voltunk edzésen és olyan jó volt végre a kezemben tartani - bár hozzá kell tenni, hogy nem nagyon csináltunk akármit is -, aztán rázúdítani a labdát a kapura. ♥-♥ (: Eszméletlenül hiányzik. :/ Nagyon szerettem. :'(
Itt kínzom magam azzal is, hogy meccset nézek a TV-ben. Nem tudom mit kezdjek már magammal. Valaki segítsen ! *~*

*megyekmegdöglenicsá*

peace.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése