2010. november 18., csütörtök

letdown.

Erre a mai napra nem lenne túlzás azt a kifejezést használni, hogy "katasztrófa". -.-
Elmondhatatlanul szar volt. Részletekről csak annyit, hogy nem gondoltam volna, hogy ez megtörténhet. Első alkalom volt, véleményem szerint nem volt jogos ez a szigorú büntetés. Túlzásnak éreztem, pont tőle nem vártam volna. El nem tudtam képzelni. Csak Ő nem tudott megbocsátani, vagy én nem is tudom, hogy mit gondol már, komolyan nem értem. :/ Hát az a helyzet, hogy csalódtam..
Hogy valami pozitívat is mondjak, holnap lesz a Rencsú szülinapja.♥ Megyünk meccsre ez alkalomból. ;) Jó lesz ! Meg persze az sem elhanyagolható, hogy vége ennek a hétnek is, amit tönkretett a mai nap. Még jó, hogy nem hétfőn történt. Azt nem éltem volna túl ! A péntek mindig pozitívat jelent, szerencsére. Mellesleg ma történt először, hogy a Stellával egy busszal mentünk iskolába. Hmm.. most gondolkozni kell, hogy mit nem írtam még le, amit szerettem volna. .. Oké, azt hiszem, hogy ez most nem fog eszembe jutni. Mindegy, majd írom, ha megvan és még aktuális is. (:

Bye. Peace.*

"..I know there's a hope
There's too many people trying to help me cope
You got a real short skirt
I wanna look up, look up, look up, yeah yeah.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése