2010. december 24., péntek

Hey, where's the christmas moral ?

Na, az van, hogy teljes mértékben elolvadt a hóval együtt a karácsony-hangulatom. -.- Tök szar ! Nem is díszítettem fát, nem csináltam én az ég világon semmit, ami arra emlékeztetne, hogy 'Hé, ember, karácsony van !'.
Vége ennek az évnek is lassan, most azt kéne írni, hogy tökjó új élményekkel gazdagodtam, minden happy, de ez a valóság pozitív irányú megmásítása lenne [így szépen kifejezve], szóval hazudnék [így meg egyszerűen].
Na, szóval.. hogy valami pozitívat is mondjak, megyek holnap Várpalotára. Ennek természetesen nagyon örülök, mert.. mert csak. Na ! Palotán mindig jó, úgyhogy most sem fogok csalódni. Ööö.. szilveszterkor Veszprémben leszünk, Remélem most jobb lesz, mint tavaly.. Bár az sem rossz volt, hanem, be kell vallani, unalmas.. Nem követjük el kétszer ugyan azt a hibát.
Ma jött a Jesus. Kaptam money-t. ;d
Sírok.. mért nincs hó ?? :( így nem is jó. :|
Na, peace.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése