2011. április 19., kedd

shiny happy people.. c:

És elérkezett a megváltás! Valami csoda folytán Várpalotára kerültem - és még csak kedd van! Na, erre varrjál gombot! ;d Amúgy azért nem akartam eljönni ilyen ' korán ', mert szerdán lenne kézi meccs - és számítottak rám, de sajnálom: valami közbe jött. És ez nem csak egy olcsó kifogás! Tényleg el kellett jönnöm - persze nem azt mondom, hogy vasvillával kergettek, én meg bőgve ordítottam, hogy ' de neeeeee! ' -, szó nem volt ilyesmiről. :d Olyan élvezetes látni az életvidám, idegen arcokat! Nem az a szokásos, savanyú-gonosz pofa-tenger. -.-
Úgy beégtem! :|
f u c k !
Nos, ' mindenhol jó, de legjobb otthon '. Hát persze! Ez teljes mértékben igaz, ha az otthonod a családot, a házat, a közös emlékeket, az együtt töltött gyönyörű, nyugodt perceket jelenti. Ez nálam nem az otthon fogalma, az teljesen más. Ha minden szónak az ellentétét veszem ebben az idilli kis mondatban. .. csúnya, ideges órákat. Kicsit erőltetett, de ez most kit érdekel?! A lényeg a lényeg. Nekem nem is tudom, hogy hol van az otthonom, mert abban a házban, abban a faluban, ilyen körülmények között biztos, hogy nem.

Ma voltunk sétálni és vásárolni. Csodás nap volt. Főleg az a kárörvendés, amikor láttam a szegény, megtört, gondterhelt diákokat kibattyogni az iskolák kapuin. Muhhahahahaa! Tudom: nem szép dolog. Szégyellem magam! - csak vicceltem!

' im batmaan! ;d ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése