2011. április 20., szerda

_ the social network.

Nem véletlenül próbáltam kicsit eltűnni az utóbbi időben. Felfüggesztettem a facebook fiókomat, az msn jelszavamat pedig már el is felejtettem, mert egyáltalán nem használtam.Nem is olyan régen - kb. 2-3 hete - ' szerencsére ' ez megváltozott. Kicsit szociálisabb lettem. Ma meg megint ott vagyok, hogy rohadjon már meg az összes közösségi portál; inkább nem szeretnék tudni arról, ami ott folyik. Olyan tények elé állítottam magamat ezzel a nagy visszatérésemmel, ami sokkol. Nem tudom, hogy hogy lehettem olyan naiv, hogy azt reméltem, hogy majd most más lesz. Hát persze! Más lett. Minden sokkal rosszabb.

Most nem futok el, akármennyire is szeretnék. Érzek annyi erőt magamban, hogy ha legyőzni nem is sikerül a gondokat, legalább elviseljem. Nem biztos, hogy érthető, hogy nekem ekkora traumát tud okozni egy közösségi portál, pedig ez így van. Burkoltan. Mondom, az zaklat fel, amit ott látok: megdöbbentő üzenőfali bejegyzések, szintén sokkoló képek. Úristen! Mégis mi a szar folyik itt?
WHAT?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése