2011. június 29., szerda

when the night is calling ..

Na, jó napot kívánok !
Üdvözlet innen, Várpalotáról !

Telnek a napok, én meg jól érzem magam. Nincs semmi gond. Huu.. hogy kijelentettem, aztán közel sincs így. Na, mindegy.

Megkaptam azt a mesébe illő bizonyítványomat ! Nem csalódtam, de ahogy mondtam már - elégedett sem vagyok. Lehetett volna sokkal jobb is, ha megerőltetem magam.
Kaptam könyvet a szorgalmamért, ami kiterjed a tanulásra és a versenyekre. Csak az ezzel a probléma, hogy ott sem voltam valami szorgalmas. Muhhahahhaaa ! Nem tudom, hogy miért adnak itt ennyi hülyeségért könyvet ! Vannak, akik sokkal jobban megérdemelnék nálam az osztályban, már csak azért is, mert sokkal többet tettek a közösségért, mint én. Legtöbbször passzív voltam, ha ilyen nagyon szociális, csodás iskolai programról volt szó. Na, nem értem. Mindegy.

Kitűztem egy mások számára elég könnyen elérhető és megvalósítható célt a nyárra. Tehát sima dolognak tűnhetne - ha nem rólam lenne szó. Még küzdök. Nem is vetélytársakról beszélek, hogy velük kell megküzdenem, hanem végeredményben saját magam ellenfele vagyok. Most így viszont elég értelmetlen. Ha már harcba kerülök önmagammal, akkor viszont tényleg nincs értelme a dolognak, mert ha legyőzném magam, akkor az nekem fájna és valószínűleg a vesztes felem hiányt szenvedne .. Oké ez kezd skizofrénia-gyanússá válni - akkor itt be is fejezem. Majd ha nem érzem magam ettől a gondolatmenettől szánalmas-gyászosan, akkor folytatom ..

-.-'


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése