2011. július 24., vasárnap

ha én lennék a szerelmed..

biztos sokszor bántanálak, hogy tudsz így szeretni - én soha nem tudnálak. ♥



Well.. i feel this is so fucking bad.
Again..

Nem tudok már mit kezdeni magammal - szar idő van, unatkozom, távol vagyok mindenkitől, hiányoznak. Dilemma, mert hazamenni nem fogok. Az kizárt ! Ott még rosszabb lenne a közérzetem.
No, meg történt egy pár dolog, és hát nem is tudom. Idiótán reagálok, de nem tudok máshogyan gondolkodni. Úgy csinálok, mintha személyes sérelem ért volna, holott tökre örülnöm kéne. Vagyis örülök, csak mellette ' be vagyok sértődve ' - az mii ?! :| fuck off. -.-'
Az vigasztal, hogy augusztus 13-án megyünk Paloznakra, ott csak jobban leszek már. :)
Vagy még szarabbul. Ez a két lehetőség van. (:
Furcsa, de mosolygok rajta. Néha nevetek is. Eddig még nem volt ilyen, hogy jókedvűen tudtam beszélni/írni a problémáimról - amiknek valós okát általában szépen elhallgatom -, de most eljött ez a pillanat is. Konkrétan akkor értékelődött át bennem minden, amikor pofán vágott a szörnyű és elfogadhatatlan tény, hogy egyedül maradtam; i'm the only exception. Most már tényleg kijelenthetem, hogy KÜLÖNLEGES vagyok. xd Biztos, hogy nincs több ilyen szerencsétlen, mint én. :3
És ezen is mosolygok - nohát, változnak az emberek. c:
Tök jó kedvem van, annak ellenére, hogy minden pillanatban az jár az eszemben, hogy megmaradtam ebben a kezdetleges állapotomban. Ahogy születtem. Csak természetesen. Bár ez már nem biztos, hogy normális. Valaki valamit nagyon elcseszett rajtam.. :d


s u c k s !
i have only one love - forever and ever. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése