2010. július 22., csütörtök

things.

Sokat gondolkodtam mostanában mindenféle dolgokon. Rájöttem, hogy szeretnék alkotni. Tökminegy mit, csak legyen maradandó és lehetőleg hasznos. Most ez elég hülyén 'hangzik', de ez van. Szeretnék olyasmit csinálni az életemben, amivel tudok segíteni ennek a buggyant, segghülye (van kivétel) társadalomnak. Igazából az érdekel, hogy jó ember legyek. Az valahogy megnyugtatná a lelkemet. Talán kijelenthetem, hogy boldog lennék.Szerintem soha nem voltam még boldog. Nem is tudom milyen érzés. Én mindig csak örültem. Ezt most nagyon kijelentettem, pedig nem. Volt olyan (nagyon sokszor, többször az átlagnál - bár nem tudom mennyi az átlag), hogy kifejezetten depresszió közeli állapotba kerültem, és semmi nem volt jó. Szerintem az elmúlt két évemet ez a hangulat határozta meg. Bár még most sem szeretek így élni. Boldog valószínűleg akkor lettem volna, ha huzamosabb ideig örülök .:D De ez nem igazán jött össze. Mindig eszembe jutott valami baromság (ami igazából nem is baromság) és elrontotta a kedvem. Lehet ilyen dolgok mellett boldognak lenni ? Vagy előbb ezeket kéne megszüntetni ? Valaki igazán válaszolhatna. :/ Bocs, hogy hülye vagyok, de erre még nem sikerült rájönnöm.
Mégvalami.: Szeretnék okos lenni. (Na jólvanám. Persze..okos is, boldog is, még mit nem.) Annyi minden érdekel, de nem foglalkozhatok velük. Például szívesen lennék orvos. Mondjuk sebész. Akkor is segíthetnék az embereken. Vagy mondjuk kutatóorvos. Hmmm.. szép álmok.. na jólvan megyek is álmodozni -.-' úgysem csinálhatok semmi mást. Már csak azért is, mert hajnali fél négy van. És nincs jobb dolgom, mint ebbe a szarba egy eléggé filozofikusra sikerült bejegyzést alkotni. (Pontosabban nem alkotni, mert akkor biztos jobban érezném magam tőle..)
Most mért tudok ennyi baromságot összehordani ? Eddig kb. 2 hónapig nem írtam, most meg szófosásom van.
Kicsi, zöld színű és háromszög alakú. Mi az ? (Igen, tényleg nagyon menő -nem találtam jobb szót, még szinonimaszótárban sem- Comedy Central-os poént berakni a végére.) A megfejtésért olvasd el a következő bejegyzést. :'D♥☮

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése