2010. július 22., csütörtök

don't know.

Ahogy ígértem, az a rettenetesen nagy poén : kicsi zöld háromszög.
Nagyon vicces volt ugye ?

Már lassan fáj, hogy nem tudok semmi értelmeset csinálni. Egész nap vagy alszok vagy eszek. Meg néha bevágódok a gép elé és azt hiszem, hogy ettől majd jobb lesz a hangulatom. Mert most nagyon úgy tűnik, hogy még élni sincs kedvem. Nem sokára vége a nyárnak én meg semmit nem csinálok. Most azon hisztizek, hogy nyár van és unalom. Amikor meg elkezdődik a suli, akkor azért fogok hisztizni, mert nem lesz egy szabad percem sem. Egész életemben mindig 'mindennel' volt problémám. De próbálok ezen változtatni, és az egész belső énemen. Múltkor elmondták az xDoráék, hogy mi bennem az irritáló. Ezen el is gondolkoztam, és szeretnék változtatni, mert nem akarok senkinek sem ártani. És amit én csinálok, valószínűleg ártott az embereknek, - ahogy kivetem a Pipe dumájából - eléggé le tudom alázni azt a kicsi önbizalmat is ami benne van.

'Tegnap' este tök szerencsétlen voltam. Bejött egy állat nagy bogár, és úgy beszartam tőle :D Lefújtam Chemotox-szal, aztán nem döglött meg, felugrott (pontosabban repült) és én meg megijedtem, aztán leborultam az ágyról és bevetem az asztalba a fejem. Tapsot érdemlek nem ?:'D Először fájt, aztán reggel, mikor elmeséltem a Mamámnak tökre röhögtem. lmfao :D:D

Akarok már valamit csinálni. Olyan tettrekész vagyok, hogy a nevemnek igének kéne lennie.(mekkora poénok -.-')
cső.peace.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése