2010. szeptember 26., vasárnap

tiresome.

Annyi minden történt. Most le sem tudnám írni az összeset. Csomószor találkoztunk Volán játékosokkal, voltunk meccseken. Az utolsó meccs jó volt, csak éppen nem túl pozitív. :/ Még semmi nincs veszve, úgyhogy még lehet minden jobb.
Annyira szar, hogy nincs időm olvasni. Meg annak sem örülök túlságosan, hogy már szerdára rohadt fáradt vagyok és legszívesebben eltemetném magam - a péntekről nem is beszélve.
Fáj a térdem.. nagyon. Nem tudom mit csináltam vele, de megint nagyon fáj. Valószínűleg a pénteki tesióra sem tett jót neki.

Minek élek én egyáltalán ?! Nem is értek hozzá. Még ebben sem vagyok jó. Ráadásul nincs is kedvem. :/ Hadd aludjak át legalább 10 évet. Vagy csak 3-at. akkor már több jogom lenne, több mindent csinálhatnék, akkor talán jó is lennék valamire. Most ebben a pillanatban nem érzem úgy, hogy hasznos tajga lennék a társadalomnak. Nem vagyok az. HADD CSINÁLJAK MÁÁR VALAMIIT !!!! Olyan idegesítőő.. :@

cső.(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése