2010. október 11., hétfő

for you.

Egy bejegyzés Stellának. (:
Csak mert ma reklamált, hogy nem írok minden nap új bejegyzést. Igazából nem is tudok miről írni, mert semmi nem történik. Suli van, én meg rohadt fáradt vagyok- inkább fizikailag. A mentális terhelést még egész jól bírom, csak péntekre leszek hulla, és olyankor már a legszarabb poén is vicces. Olyankor fél órát röhögök ilyen hülyeségeken. Péntek.. :D minden pénteken hockey meccs van, mi meg megyünk. (:♥ Ezen a héten remélem tudunk bérletet venni (meccsekre) és akkor minden jó lesz.
Suliban van pár probléma, nem nevezném konfliktusnak, de ha nem változik semmi, az lesz belőle és van egy olyan érzésem, hogy én sem úszom meg. Ma voltunk valami galériában és (ki hitte volna) festményeket nézegettünk. Egész jó volt, bár nem tetszenek annyira a csendéletek, ezeknek nagy része meg az volt. Jobban tetszenek a.. a.. nem is tudom milyen képek tetszenek. :/ Mindegy, volt egypár jó. :)
Infón szabadprogram volt, én nem tudtam semmi értelmeset csinálni, ezért a Stellával facebook-oztunk.-.-'
Most nem tudom mért írtam ezt a jelentéktelen, semmitmondó, témátlan (xD) bejegyzést. Jó nem baj. Úgy sem tudok mit csinálni és a blognak is élnie kell. :D♥

cső_peace.(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése