2010. szeptember 11., szombat

initiation.

Tegnap volt az avatás a suliban. Szerintem nem volt gáz, bár nekem nem igaznán kellett semmit csinálnom, tehát nem égtem be. Ennek örülök, és annak is, hogy állítólag 100%-ban voltunk jelen. Ezért mi kaptuk a legtöbb pontot. Az első feladat az volt, hogy kockacukrot kellett gyűjteni az egész suli területén. Ezért is mi kaptuk a legtöbb pontot. (:

Kellett éneklni, táncolni, meg fánkot enni. Amikor az esküt kellett mondani én azt hittem szétröhögöm az agyam, olyan szar duma volt. :D Esztivel meg a Dórival fogtam a lepedőnket.(Az volt rajta, hogy '12.D a király', meg a 12.D-s névsor, meg sok-sok szív.) Meg egész nap velük rohangáltam bikinifelsőben és köntösben. Általában mindenki beszólt valamit, pl: 'de jól néztek ki', 'a pólót nem kellett volna levenni ?' és általában mindenki röhögött, főleg akkor amikor az Esztivel a lepedővel rohangáltunk a folyosón. :D

xDora is eljött az avatásra. Különösebben nem mondott semmit, hogy tetszett-e neki, avagy nem, mert mindig a franciaóra miatt panaszkodik. Szegény. :/

Végülis a 'versenyt' megnyertük, adtam a Pipének, xDorának és a Rencsúnak a tortából.
Lúdlábtortaa.(*)(L) :D finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése