2010. szeptember 3., péntek

omg.

Eddig sem voltam oda, a Hunyadiért és most sem vagyok. Nem ide szerettem volna jönni, de most már elfogadom, mert nem tehetek mást. Ha nagyon nem tetszik, jövőre átmegyek másik suliba, aztán csá.

Megismertem pár osztálytársamat, pontosabban tudom a nevüket. Igazából még senkit nem ismerek, ezért is nem mondok negatív véleményt. (: A Dóri, meg az Eszti jófejek. :D

Uhh. Most, első héten elkezdtek már szivatni a 12.D-sek. Ilyenekkel pl, hogy melegítő, plusz magassarkú, abban 2 kör az udvaron vonatban, és még énekeld azt, hogy "Sétálunk, sétálunk..". Meg olyat kellett még, hogy a 12.A -sok is odajöttek, hogy:
"Kilencedikesek vagytok ?"
"Aha"
"Akkor gyertek"
"De D-sek"
"Nem baj, jóba vagyunk velük is"
..Egy seprűn kellett végigfutkosni az udvaron, úgy, hogy azt ordibáltuk (Eszti meg én), hogy "Szeretem a Harry Pottert". Aztán kellett még csempét számolni, túrórudit vinni, palacsintát sütni, meg ilyesmi. xD
Hátköszi. :D Amúgy nem gáz, tényleg. Tök jót röhögök mindig. Pénteken szivatnak úgy, hogy mindenki ott lesz (tanárok, az összes diák, tehát MINDENKI). Remélem énekelni nem kell. :D -.-
Akkor elásom magam ott, helyben. -.-' Bármit, csak azt ne. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése