2010. december 11., szombat

christmas moral.

Rengetegszer elgondolkoztam rajta, hogy ott van az a sok nagypofájú, semmirekellő lány és fiú, de mégis olyan sikeresek, talpraesettek. Nem tudom megérteni, hogy a mai ember számára mért ez az elfogadható, sőt.. normális. Általában mindenki azt a látszatot kelti, hogy őt ez megbotránkoztatja - pl: "Nem normálisak !" "Kinek kéne egy ilyen ?" - közben meg fel néz rá és kicsit hasonlítani is akar. Természetesen nem abban, hogy minél nagyobb szajhának nézzék, hanem a szinte gondtalan életük miatt, azért, mert annak ellenére, hogy mit mondanak róluk, mégis népszerűek.. Ha nem féltékenységről van szó, akkor véleményem szerint arról, hogy ténylegesen elítélik őket - igazából én nem ebben hiszek.
Nem akarok erről többet írni, mert gondolom mindenkinek megvan a saját véleménye - arról is amit ide leírtam.
Még azon elmélkedtem, mikor kinéztem az ablakon, hogy igazából én nagyon szeretem a telet. (: Még nem volt alkalmam kihasználni a hó előnyeit, de a hátrányaival már szembesülhettem. Bár ez elenyésző a pozitívumok mellett. :$ Nem sokára itt a karácsony, az ajándékozás.. Én még mindig nem tudom, hogy mit is kéne vennem a "húzottamnak". Sajnálattal közlöm, hogy velem nem járt jól. -.- Nem vagyok valami kreatív egy olyan emberrel szemben, akit nem is ismerek. Ezért tartom hülyeségnek az első 3 és fél együtt töltött hónapunk után ezt az ajándékozást. Számomra semmi különöset nem hordoz magában, mivel kaptam már bögrét és csokit. Azt sem mondanám, hogy legalább olyan embertől kapom, akit szeretek.

Most mennem kell.. majd folytatom ezt a gondolatsort, mert még nem merítettem ki minden tartalékomat. :) Szóval van miről beszélni.

Na, Bye ! (: ♥

1 megjegyzés: