2010. december 13., hétfő

Merry szöszmösz !

Hát azt hiszem, hogy ez így nem lesz jó, hogy már megint nem tanulok, mert inkább alkotok egy újabb semmirekellő bejegyzést ! Ez így nem jó.. Holnap írunk matekból, szerdán meg kémiából, én semmit nem tudok, mert beteg voltam, úgyhogy nagyon jó..
Amúgy, nagyon gyorsan elment ez a nap. :d aminek örülök, mert holnap már kedd, aztán szerda.. és így tovább.. ez mindenképpen pozitív. (Y) Nóri: "So this is szöszmösz." - :d
A múltkorihoz még annyit akartam hozzáfűzni, hogy rendkívül karácsonyi hangulatba kerültem, most hogy feleszméltem végre. :d Sok az eszem - tudom !
A vitálkapacitásom meghaladja az intelligenciahányadosomat ! (Pipe)
Na, szóval ennyi mára, most már tényleg TANULOK ! Különben válságba jut az életem, és 'kukás és WC pucolóként' fogok MEGDÖGLENI ! Na, Bye. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése