2011. február 20., vasárnap

you can help me!

Most van egy dolog, amit nagyon-nagyon szeretnék, sőt, akarom! Eddig is volt, de arról úgy éreztem, hogy nem tökéletes. Valami hiányzott, nem volt egész. Sikerült rájönnöm, hogy mivel volt bajom: az egész szar elgondolás volt.
Ez most más. Érzem, hogy ez a jó. Ez az, ami nekem KELL!
Az egyetlen hiba az, hogy sajnos valószínűleg megvalósíthatatlan, mert nem csak rajtam múlik. Ez eddigi hozzáállásom pedig nagyban befolyásolja a dolgok alakulását. Ezen már nem tudok változtatni, mert nincs rá idő - lépni kellene majd valamikor mostanában. Nincs idő gondolkozni, nekem nincs is miről. Hoztam egy döntést, most már csak mindenkinek el kell fogadni, bele kell egyezni, és segíteni megvalósítani. Aki kedvel engem, az én érdekeimet fogja nézni, tehát segít. Aki nem kedvel, annak meg hol érdekel a véleménye!? Csak az a baj, hogy egy-két fontos személynek meg kéne erőltetni magát, hogy egyenes vágányra térítsék az életemet, és ezentúl egész életemben ezt köszönhessem Nekik. Nagyon fontos ez nekem, az ember nem is gondolná, hogy mennyire. Nem találtam még meg az igazit, de hasonló érzés lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése