2011. június 5., vasárnap

in the end.

nyár van, nyár.. ! ;d

a napi átlag középhőmérséklet 60 fok.
a Balaton vize melegszik.
a jégkrémek előkészítve.
a jégkásák folynak.
a nadrágok egyre rövidülnek.
rohamosan nő az eladott fürdőruhák száma.
hajakat felkötni, táskákat a vállakra, indulááááááás !!

kicsit komolyabbra fordítva a szót: már nincs sok hátra, már csak pár napot kell kibírni az iskolapadban. valószínűleg ez az az esemény, amit egész évben a legjobban várnak az emberek. :d természetesen én is várom, de félek. még nem biztos, hogy fel vagyok készülve egy pár dologra, ami júniussal együtt jár. itt van például ez a rég várt, de néha már idegesítő hőség.. rövid gatyát nem vagyok hajlandó felvenni, mert elég sonkásak a lábaim és amúgy sem találtam normális nadrágot. elegem van abból is, hogy a buszon naponta 2 órát kell végig szenvednem abban a 30 fokban, mert a sofőrök kikapcsolják a légkondit is, ha látják, hogy nem megy lejjebb a hőmérséklet, mert nyitva van valahol az ablak, amin árad be a párás, forrólevegő..
meg ott van a másik dolog. vége lesz a sulinak, lépni kellene, de félek, hogy késő lesz. ugyanis én nem akarom ebben az iskolában kezdeni szeptemberben. egyszerű lenne végül is.. bemenni a másik iskolába, érdeklődni, azt tenni, amit ott mondanak.. aztán meg van oldva. egyszerű lenne - ha nem az én családomról lenne szó. szóval nem tudom, hogy mi lesz.. most amúgy is gáz van, de erről nem beszélek.

pénteken csináltunk osztályfőnökin egy ilyen szociális tesztet - arról kellett nyilatkozni, hogy kit bírok az osztályban, ki idegesít, kit nem bírok elviselni, kire bíznám a dolgaimat, kinek a segítségét kérném, ha balesetet szenvednék, meg ilyenek. szóval az a lényeg, hogy elég nehéz volt válaszolni a kérdésekre. talán nehezebb, mint a töri dolgozat.. sok helyre nem írtam semmit, mert egyszerűen ennyi idő alatt nem tudok megismerni ennyi embert, főleg, hogy nagy részük teljesen hidegen hagy. egyáltalán nem is érdekelnek, mint ember. egy kezemen meg tudom számolni, hogy kik azok, akik valamilyen szinten közelebb állnak hozzám, mit a többiek. akkor le is írom: 3 ember - a 29-ből. jó arány, nem ?
az első kérdésnél már kiakadtam.. az volt, hogy ki a legjobb barátod az osztályban ?
hogy mi van ?! ki mondta, hogy van egyáltalán barátom az osztályban ? és persze még legjobb barátom is van.. ne dobálózzunk már ekkora szavakkal !!

szóval innentől kezdve nem is tudtam igazán komolyan venni a teszt többi részét. egyszerűen semmi értelme nem volt. elég sok az olyan ember az osztályban, akiből kinézem, hogy naponta képes lenne váltogatni a BARÁTAIT. undorító.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése