2010. július 22., csütörtök

ezvan.

Igen, átmásoltam a 'régi' blogomból az utolsó 2 bejegyzést. Igen, az is lehet, hogy én vagyok a hülye, hogy nem tudtam megoldani az előző blogom folytatását. Mindegy az a lényeg, hogy kezdtem egy újat. Többet erről nem is fogok írni ez után. A style hasonló (remélem tetszik.*-*), aki pedig írja az ugyanaz. Bár jelenthetné az új blog az új kezdetet is. És most valami új kezdődik. Gondolok itt az új suli, új ismerősök, új helyszíne a szenvedésemnek című fejezetre. Ok..akkor most kijelentem, hogy ezért írok másik blogot. Így remélem kevésbé tűnök idiótának. :'D

Amúgy valaki mondja már el, hogy mi a szarért kell a google-nak itt baromkodnia. Most nem érezném magam olyan idiótának. :') Amúgy is hülye vagyok. Most ezt mért kell megerősíteni ?

Most nem írnék többet. Talán este. (:

bye. peace




(csütörtök.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése